Consells perquè les teves visites siguin tot un èxit

Generalment, en el nostre dia a dia, ens trobem molt orientats a controlar les nostres xifres i determinar si anem per damunt o per sota de les nostres expectatives. Això provoca una considerable tensió, que pot arribar a afectar el nostre rendiment professional en emergir actituds que poden resultar negatives per als nostres propòsits. Tal circumstància tindrà un clar efecte en com gestionem les visites que realitzem als immobles que tenim en lloguer o en venda. Per aquest motiu, des de Apialia, volem recordar-te algunes qüestions importants que no has de descurar en cap concepte.
En primer lloc, t’aconsellem que deixis el teu rellotge fora d’aquesta situació. En concertar la visita, hem de saber que no podem anar corrent ni ficar-los presses a les persones que acudeixen a conèixer l’immoble. Per tant, t’aconsellem que els aportis tot l’espai i l’atenció que necessitaran, sense que hagis d’estar mirant constantment el rellotge. Aquest gest delatarà que no estàs interessat en ells i tirarà per terra tot el treball que hagis fet prèviament.
En segon lloc, recorda que el teu paper en aquesta situació és la de mostrar l’immoble, no la de captar l’atenció del client. La teva actitud ha de ser educada, directa i emmarcada dins de la situació que us uneix. No abordis temes personals amb ells, ni comentis les característiques d’altres persones que han pogut visitar prèviament l’immoble. Les teves interaccions han d’estar justificades, bé a explicar-li les característiques de cadascun dels espais que visitaran, bé a respondre dubtes que t’exposin. Quan entrin en una estada, deixa’ls passar a ells primer i permet que puguin observar tots els aspectes que siguin necessaris. Estaran recopilant informació i et faran arribar el que sigui necessari.
Una vegada acabada la visita, recorda’ls les vies per la qual poden contactar amb tu. Ofereix-los l’oportunitat de resoldre qualsevol dubte que els sorgeixi i la possibilitat de tornar a realitzar una altra visita si ho requereixen. T’assegurem que seguint aquestes premisses, els teus clients estaran plenament satisfets amb la teva professionalitat i bon fer.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *