Perquè tot no acaba amb la venda

En el nostre dia a dia ens trobem agents immobiliaris de tots els tipus i amb múltiples habilitats diferents. No obstant això, tots tenen alguna cosa en comú: el desig de millorar les seves operacions i aconseguir satisfer a més clients. Tal objectiu justifica que busquin contínuament noves eines que li permetin millorar el seu procés de captació. Per a això inverteixen en noves tecnologies, milloren els seus portals immobiliaris, acudeixen a processos de formació específics i tracten d’incrementar les seves xarxes professionals col·laborant amb altres agents.

Gairebé totes aquestes actuacions van encaminades a millorar el procés de venda. No obstant això, una petita proporció cuiden als seus clients una vegada que s’han lliurat les claus de l’habitatge. A Apialia sabem que això és un gran error, atès que la nostra actuació no acaba en aquest moment. Com a agents, hem acompanyat al nostre client en tot el procés de presa de decisions i li hem protegit davant possibles situacions que poguessin resultar adverses per a ell. Per aquest motiu, quan ja s’han realitzat la signatura de l’acord, hem de mantenir actiu el nostre contacte.

En poques ocasions trobem que, quan s’instal·len en l’habitatge que han comprat, comencen a comprovar que hi ha algun defecte que no s’havia determinat o noten que hi ha algun error en els documents que s’han signat, entre moltes altres situacions que ens poden narrar. En qualsevol d’aquests casos, molt probablement, el primer que farà el client és contactar amb tu a la recerca d’ajuda i assessorament. Si respons satisfactòriament a aquestes peticions, molt probablement el grau de satisfacció amb la teva labor augmenta.

Encara que això pugui semblar-te alguna cosa que manca d’importància, t’equivoques. L’oferir una imatge seriosa, competent i plenament orientada al client, permetrà que les persones que acudeixin a tu aportin una valoració positiva dels teus serveis i et recomanin a familiars, amics i coneguts. Per tant, és una forma senzilla d’aconseguir augmentar la teva cartera de clients, simplement pel teu bon fer. Per tot això t’aconsellem que apostis pel bon tracte i la qualitat dels teus serveis.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *