Els pitjors errors que pots cometre a la feina

A Apialia, advoquem per mantenir unes correctes pràctiques en el desenvolupament de la nostre feina. Sabem que la nostra activitat depèn de la impressió que causem en els nostres clients i el que aquests compten sobre nosaltres a familiars, amics i coneguts. Si el contingut del missatge que difonen és positiu, augmentem la probabilitat que puguin arribar a sol·licitar-nos els nostres serveis. No obstant això, si és negatiu, podem veure com lapidem a poc a poc la nostra reputació i perdem clients.

Sent conscients d’aquests efectes, considerem de vital importància recordar algunes pràctiques negatives que poden arribar a desenvolupar-se i que afecten no només l’activitat individual, sinó a la impressió global que els agents immobiliaris oferim.

En primer lloc, alguna cosa que genera bastant malestar en el client, és canviar el preu en abonar els serveis prestats. Si hem pactat una quantitat prèvia, no podem variar-la al nostre gust ni excusar-nos en qüestions banals per a això. Per aquest motiu, el millor és signar un contracte on es reculli les funcions que desenvoluparem i la quantitat que s’ha de pagar per cada concepte.

En segon lloc, cal evitar la difusió de publicitat enganyosa. El fet d’oferir propietats que no es troben dins de la teva cartera per a captar clients, és una cosa tremendament perniciosa. Cal oferir una informació real sobre els immobles que es posseeix, encara que siguin pocs. En cas contrari, només aconseguiràs rebre una gran quantitat de trucades que l’única cosa que provocaran és que perdis el temps. Els interessats voldran conèixer aquest habitatge i no un altre. Així que no et creïs problemes innecessaris.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *