Com augmentar la satisfacció dels teus clients

Apialia 2013, sabem que una forma de prémer l’eficàcia d’un gestor immobiliari és a través dels seus clients. El fet que, després d’anys, aquests tornin a buscar-te o contactar-te per realitzar noves operacions amb tu, és un clar indicador de les teves estupendes habilitats per treballar en aquest sector.

Com bé sabràs, no som res sense els nostres clients. Per això, resulta de vital importància que siguis capaç de conservar una bona cartera. Has de tenir en compte que, part del nostre treball, va a reflectir-se en l’efecte directe que té el “boca a boca”. Per aquest motiu ens parem a analitzar alguns aspectes que podran permetre’t incrementar la satisfacció dels teus clients i que aquests et recomanin a familiars, amics i coneguts.

1. L’educació, abans de res. Encara que et pugui semblar indigne que parlem sobre aquest aspecte, sabem que les formes de tots els gestors no són sempre les més adequades. Has d’utilitzar els formalismes a l’inici de la teva relació i fer ús d’un llenguatge formal. Tot i que mantinguis diversos contactes, conserva aquesta forma d’expressió. Pot ser que hagis empatitzat amb aquest client, però recorda que no és el teu amic. Així que no cometis l’error de tractar-ho com a tal. Pots provocar que es senti incòmode o, fins i tot, ofès pel teu tracte.

2. Has de ser clar. Aquesta actitud és molt valorada pels clients. Explicar les coses de manera clara i directa, afavorirà l’enteniment entre vosaltres. Si tens la tasca de realitzar negociacions per tancar alguna operació, no prometis el que no pots aconseguir. Exposa on es troben els teus límits i fins a on creus que pots aconseguir el que t’estan sol·licitant. Encara que, en un primer moment, puguin desil·lusionar-se, quan tornin a analitzar-la situació, ho agrairan.

3. Compleix allò que dius. La confiança és el pilar fonamental en qualsevol tipus de relació. Si has quedat amb algun client en contactar-lo o aportar-li una determinada informació, has de fer-ho. Si tems no acordar-te, porta sempre damunt la teva agenda i apunta les tasques que has de complir en aquest dia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *